Miramarska bb - Studentska sportska dvorana MARTINOVKA / Tel: +385 (1) 6170 678
 
 

NOVI SPONZOR je TOKIĆ AUTODIJELOVI

  06.03.2014.

 

BAM!!! TOKIĆ AUTODIJELOVI! Malo smo zazujali ha? :)

 

Prije nego odete na ww.tokic.hr pogledati gdje je najbliža poslovnica i do kada radi, idemo im svi iz zahvalnosti lajkati stranicu Tokić autodijelovi. Neka to bude naše HVALA jer su nam izašli u susret, a obećali su to raditi i u budućnosti jer su prepoznali pozitivnu priču koju SUBOS stvara.

 

E sad, druga stvar, najjeftinije što tamo možete kupiti su osigurači za struju koji koštaju manje od jedne kune, zatim obične svjećice za kosilice koje su par kuna, imaju i neke gumice za dihtanje od 1-2 kune, onaj mirisni borić je 6 kn i slično, a uvijek će de dobro naći i tekućina za stakla, brisači, pokoji auspuh, set za krpanje guma za bicikle i slično :)

 

Ured će danas raditi od 17:00.

 

E sad par stvari koje možete čitati dok jurite po gradu do najbližeg Tokića, jer vi ste već krenuli zar ne!?!:)

 

O TOKIĆU
Tokić d.o.o. ovlašteni je uvoznik i distributer preko 100 najpoznatijih svjetskih proizvođača dijelova za sve vrste osobnih i lakih teretnih automobila. Tokić d.o.o. najveći je prodajni lanac autodijelova u Hrvatskoj. Kroz mrežu od 88 prodavaonica diljem Hrvatske i BiH, Tokić d.o.o. nudi više od 126.000 različitih artikala u sljedećim grupama proizvoda: karoserija, dijelovi motora, kvačila i transmisija, upravljanje i ovjes, sustav kočenja, ispušni sustav, autoelektrika i elektronika, klimatizacija, ulja, maziva i specijalne tekućine, autokozmetika i autozaštita, alati, servisna oprema te dodatna i obvezna oprema.

 

O KVALITETI MAJICA
Bolje nismo mogli naći u Zagrebu. Kao i one prošle SUBOS majice. 220 gramske, atletski kroj za dečke, strukirane za cure, 95% pamuk, 5% elastina. Neće se deformirati u pranju, to smo isprobali na prošloj seriji.

 

O BOJI MAJICA
Cure uvijek kukaju kako su debele (a zapravo nisu) i žele izgledati mršavije (a zapravo se trebaju udebljati). Dečki uvijek žele biti veći i jači (zato uvijek duboko udahnu prilikom fotografiranja). Čuli smo da crna boja vizualno smanjuje, a bijela povećava. Zato je majica za cure CRNE boje, a za dečke BIJELE boje :)

 

O DIZAJNU MAJICA
Trebali smo ostvariti puno stvari – naglasiti energičnost, povezati autoindustriju i sport, poslati poruku da smo mladi, otkačeni i inovativni, poslati poruku da smo najjači i najbolji… Također, htjeli smo maksimalno izbjeći da rezultat bude obična dosadna sponzorska majica kakvih je na svakom koraku.
Poigrali smo se s ritom boja, veličinama i orijentiranošću detalja. Bijela majica tako ima ritam crno, plavo, crno, plavo… analogno tome je i crna majica. Mijenjali smo i veličine teksta, malo, veliko, malo, veliko. Mijenjali smo orijentaciju objekata na majici.
Kako smo povezali autoindustriju i sport? Pa obično MMA, boksački i slični klubovi da bi naglasili energičnost i snagu stavljaju riječi poput POWER, EXTREME, ULTIMATE i slično. Mi smo ipak akademski klub, mladi smo i inovativni i takav (priglup, dosadan i isfuran) pristup nije za nas. Mi moramo imati inteligentnije rješenje. Logika je bila sljedeća - Naš logo je RIS. Kako reći da je naš RIS najbolji? Pa idemo to reći rječnikom autoindustrije – LYNX 4x4 BITURBO V12 AMG!!  Curama možda neće biti jasno, ali dečki jako dobro znaju kakav je to onda RIS IZ SUBOSAJ. Doduše, puno troši ali je najbolji!! Taj mali detalj upakirali smo pri dnu majice te veličinom i bojama prilagodili ga ostatku da se stvori ravnoteža.
Od ostalih detalja istaknuli bismo ZAGREB koji je na obje majice u plavoj boji (DINAMO!!!), ris na ženskoj majici ima TREPAVICE (priznajte, to niste primijetili:), diskretna povezanost crvene točke u Tokić logu i crvenih očiju u našem logu. Svi objekti čine jedan veliki pravokutnik, jednu cjelinu, maksimalno uvećanu na majici.
Eto, toliko o dizajnu. Mislimo da smo napravili dobar posao. Prosudite sami :)